Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

ҚМЖ
Home›ҚМЖ›Теңге. Монета жəне қағаз ақша

Теңге. Монета жəне қағаз ақша

By gulzipa95
30 апреля, 2020
399
0
Share:

Сабақ: математика Мектеп: №15 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Теңге. Монета жəне қағаз ақша
Мұғалімнің аты:Жалғасбаева Г
Сынып: 2 « Ғ »

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау.
Сабақ мақсаты:  Теңге монеталарды біледі, атай алады;
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады;
Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды;
Бағалау критерийлері
1. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажыратады;
2. Әртүрлі амалдар орындауды үйренеді;
Тілдік мақсат Теңге – ; монета-
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті……деп ойлайсыз
1. 40 бананды 5 адамға теңдей бөлуге бола ма?
2. 20 санын 2 көбейтсек қанша болады?
3. 40: 2 өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады
Алдыңғы оқу 5 санына көбейту және бөлу кестесін құру
Ишара Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;
Қызыл- көмек қажет, түсінбедім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) ресурстар

Басы

«Шаттық шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.
Видео материал көріп жаңа сабақтың мазмұнын ашуға талпынады.
1-тапсырма: «Анықта» ҰЖ
Дескриптор:
1.Суретке қарап қағаз ақшаларды, монеталарды атайды;
2. Ірі ақшаларды монетаға ұсақтауды үйренеді;
3.Қорытынды жасап жариялайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
2.- тапсырма: ТЖ «Есепте»
Дескриптор:
1. Берілген тапсырманы дауыстап оқып, талқылайды;
2. Әр баладағы монетаны есптеп, сұрақтарға жауап береді;
3. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
Сергіту сәті
3- тапсырма: ТЖ «Теңдіктер мен теңсіздіктер құр»
Дескриптор:
1. Суретті пайдаланып тура теңдіктер теңсіздіктер құрастырады;
2. Әр топ тапсырмаларын қорғайды;
3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
4- тапсырма: ТЖ «Кім математик?!»
Дескриптор:
1. Әр топ берілген тапсырманы талқылап, есептейді, жауабын жариялайды;
2. Математикалық терминмен атап айтады;
3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»

Үй тапсырмасы: 47-б. № 3

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша тапсырмалар беремін.
Барлық оқушылар орындайалады: Берілгенақша монеталарды біледі, атай алады;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ТЖ,ЖЖ,ӨЖ тапсырмаларды орындайды;
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тапсырманы орындап тұжырым жасайды; Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы »
(тәрбие элементі)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Previous Article

Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары

Next Article

Ашық сабақ Халқымыздың салт- дәстүрі ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • ҚМЖ

    Антоним дегеніміз не

    30 сентября, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Шығармашылық жұмыстарды орындау

    5 декабря, 2019
    By admin
  • ҚМЖҚысқа мерзімді жоспарСабақ жоспарларыСабақ жоспары

    Искусство плетения. Виды плетения. Знакомство с материалами и инструментами

    18 сентября, 2019
    By admin
  • ҚМЖ

    Enjoy your flight (Past Simple vs. Past Continuous)

    4 декабря, 2019
    By admin
  • ҚМЖ

    Қызықты математика: Қайталау

    5 декабря, 2019
    By admin
  • ҚМЖ

    Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері.

    11 мая, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Ғибратты әңгімелер

    Кіршіксізді кір еткен не?

  • Қазақ әдебиеті

    Компьютердің пайдасы мен зияны

  • Орыс тілі

    Искусство театра

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика