Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

География
Home›География›Халық санағы

Халық санағы

By admin
19 февраля, 2020
484
0
Share:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

ІV бөлім.Әлеуметтік география

4.1. Халық географиясы

Мектеп: М.Әуезов атындағы мектеп гимназиясы 
Күні: 4.02.2020жМұғалімнің аты-жөні: Дандибаева Бақыт Жаңабайқызы, Төлепберген Айсұлу 
Сынып: 8 «Д»Қатысқандар: Қатыспағандар: 
СабақтыңтақырыбыХалық санағы   
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)8.4.1.1  халық санының анықтау  әдістерін түсіндіреді 
СабақтыңмақсатыХалық саны қалай жүргізіледі және не үшін анықтаудың жолдарын білу 
Бағалаукритерийіü  Халықсанынәркезеңде, қайжердежүргізілумақсатынбіледі

ü  Халықсанағыжүргізусебебінтүсіндіреалады.

 
Тілдікмақсаттар

 

Демография,  ағымдағысанақ, ағымдықбағалау.

 

Демография ( грекше ………….- халық)- белгілібір …………, ……………, ………………. Этникалықтоптыңсанын,  құрамы мен құрылымын, аумаққа ………..,  өсу не ………… жағдайларынзерттейтінәлуметтік ………… саласы .

 
Құндылықтарға баулуПатриотизм ,өзара құрмет,ынтымақтастық, ашықтық. 
ПәнаралықбайланысМатематика -халықсанағынанықтау;

Тарихи-тарихи деректерденмәліметтералады.

Осы пәндер бойынша алған білімдерін қолдана алады.

 
Алдыңғы білімНәсіл,ұлт, халықсөздерінеанықтамабереалады. 
Сабақбарысы 
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

 

Ресурстар 
Сабақтың басы10 мин

2 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру және сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру.

«Молекула» жаттығуы. Қатысушылар атомдар секілді қозғалыста болады. Жүргізуші белгілі бір санды айтқанда, атомдар молекула құрайды. Мысалы, «үш», «төрт» дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстап, 3-4 атомнан тұратын молекула құрайды. Соңында сол бойынша топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын сұрау. (С.Ж)                                «Ашық микрофон» әдісі арқылы, үй жұмысының дайындығын тексеру. Бұл әдістің негізгі мақсаты,оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Тиімділігі: Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады.

v  Географиялық қабықтағы ырғақтылық дегеніміз не?

v  Ырғақтылықтың қандай түрлері бар?

v  Географиялық белдеу дегеніміз не?

v  Географиялық қабықта зат және энеогия алмасудың қандай түрлері жүреді?

Жаңа сабаққа ену: Оқушыларға оқу мақсатымен сабақ мақсатын түсіндірем. Оқу критерилерімен таныстырамын.

Алдыңғы білім:

Нәсіл,ұлт,халық деген кімдер, бір-бірінен не айырмашылығы бар?

 

БББ кестесі

БілемБілдімБілгім келеді
   

 

Оқушылардың өздерінің қазіргі

білім деңгейін, оларда қандай олқылықтар бар екенін анықтауға, өз оқуының табысты болуын қамтамассыз ету мақсатында жоспарлауға және зерттеуден кейін қандай да ақпарат зерделенгенін талдауға арналған стратегия.Бұл әдіс білімге негізделеді және командалық жұмыс пен қарым-қатынас жасаудың дағдыларын дамытады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте,стикер

 

 

 
Сабақтың ортасы 22 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің кіріспе сөзі:

География мұғалімі: Халық санағы дегеніміз- жалпы ақпарат жинақтау, қорытындылау , бағалау, талдау және баспа бетіне шығару. Баспа бетіне шығарудың екінші жолы- демографиялық , экономикалық және әлеуметтік  жағын анықтай келе, сол уақыттағы мемлекеттің немесе аймақтың (облыс,село)халық санымен байланыстыра алу. Белгілі бір аумақта тарихи тұрғыда қалыптасқан халық пен елді мекендердің құрамы және орналасуын, демографиялық үрдістермен әлеуметтік экономикалық жағдайлар арасындағы  қарым қатынасты демография зерттейді.

Орыс тілі мұғалімі:

“Учитывая ряд организационных и инструктивных моментов, связанных с подготовкой и проведением национальной переписи, принято решение о проведении национальной переписи населения Республики Казахстан в начале 2020 года”, – говорится в сообщении ведомства.

При этом уточняется, что согласно международной методологии наиболее оптимальными сроками проведения переписей являются периоды года с наименьшей мобильностью населения, то есть осенне-зимний сезон.

“Данный период обеспечивает максимальные шансы на наиболее успешное проведение переписи с точки зрения охвата населения и качества собираемых данных. В этой связи в 2020 году наиболее приемлемыми сроками проведения переписи являются февраль-март”, – отметили в пресс-службе комитета, уточнив, что более вероятен период с 5 февраля по 5 марта 2020 года.

 

 

(Т.Ж)Демография ( грекше ………….- халық)- белгілібір …………, ……………, ………………. Этникалықтоптыңсанын,  құрамы мен құрылымын, аумаққа ………..,  өсуне ………… жағдайларынзерттейтінәлуметтік ………… саласы

 

Ал оқушылар  Қазақстанда 2020 жылдың қазан айында халық санағы өтеді. Сол санақ қалай өтеді және санақ кезінде қалай дұрыс жауап беру керектігі жайында сендермен сауалнама жүргізгелі отырмыз.

-мекен-жай                   –                      адрес

-баспана жағдайы       –                      жилищные условия

-этно-мәденисипат     –                      этнокультурный характер

-білім мен сауат           –                      знание и грамотность

-көші-қон                        –                     миграция

-неке                                 –                     брак

-туу                                    –                     рождение

-жұмыспен қамтылу    –                     занятость

 

 

 

 

«Джигсо» әдісі арқылы мәтінді бөліп оқу. (Т.Ж)

Бұл әдістің мақсаты баланың сыни ойлау қабілетін арттырып , сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуды қамтамассыз етеді.

І  топ-Халық санағының жүргізілу реттілігі

-Халық санын анықтаудың негізгі тәсілдері

ІІ топ- Қазақстандағы халық санағы қанша жылда   өтіп тұрады.

-Дамушы елдерде халық санынан

ауытқушылық неге байланысты қалыптасты

ІІІ топ- Соңғы халық санағының нәтижелері жыл   сайынғы өзгерістерді ескере отырып, қанша  адам қосылғанын анықтау арқылы

есептеңдер.

Дескриптор

–          Халық санағы қалай жүргізілетінін және оның себептерін түсіндіре біледі

–          Халық санғы әр кезеңде, қалай жүргізілгенін анықтайды

«Сиқырлы қалпақ»(Ж)ойыны арқылы жаңатақырып бойынша алған білімдерінен әр бала  сұрақтар дайындап, сол сұрақтарды араластырамын, оқушылар бір- бір сұрақтан қайта таңдап алады.

Бұл жұмыстың барысында әрбір оқушы өз деңгейінде тапсырмаларға жауап береді.   Дифференцияциялық тапсырмалар ол әрбір оқушының бейімділіктерін айқындауға,  қызығушылығын арттырып, қабілетін дамытуға қолайлы жағдайлар жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа материал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Сабақтыңсоңы

4 мин

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

1 мин

 

2 мин

Бекіту:  «Гео диктант»

ü  Қазақстандағы алғашқы халық санағы ………..жүргізілген?

ü  Халықтың ұдайы өсуін……… ғылымы зерттейді?

ü  Халық санын реттеу  мақсатында ……….. жүргізіледі?

ü  Сыртқы ерекшеліктеріне қарай халықтар ……………………. бөлінеді.

ü  Халық саны ……… арқылы анықталады.

ü  Демография ………….деген мағынаны береді.

Кері байланыс

-Балалардың әрекетіне қарай ауызша  кері байланыс жүреді.

-БББ кестесі

БілемБілдімБілгім келеді
üüü

 

Үйге тапсырма:«Дүние жүзіндегі халық саны ең аз елдер» атты графиктер құрастырыңдар.

 

Рефлексия:«Рефлексия пирамидасы», «Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

Кесте, стикер

 

 

 

 

 

 
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

 
“Ашық микрафон” әдісі

Әрбір оқушы құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады.

Диалогтық  саралау қалыптасады.

“Джигсо” әдісі мәтінмен жұмыс , оқушылар топпен ортақ тапсырма орындай отырып, өз деңгейіне байланысты жауап іздейді. Бұл тұста саралаудың топтау және қолдау тәсілі қалыптасады. Яғни, көпірше туындайды.

“Гео диктант” оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау

 

 

 

-Балалардың әрекетіне қарай ауызша  кері байланыс жүреді.

-БББ кестесі.

-«Рефлексия пирамидасы» арқылы оқушы өзін-өзі бағалау

– «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өзара бағалау.

 

 

 

Топтық жұмыс кезінде бірін-бірінің ойын сыйлап, құрметпен қарауға тірбиелеу. Іс-қозғалыс кезінде денсаулықты сақтау.

 

 
Сабақбойынша рефлексия

 

Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

  
  
Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

ü  Халық санын әр кезеңде, қай жерде  жүргізілу мақсатын біледі

ü  Халық  санағы жүргізу себебін түсіндіре алады.

 

Previous Article

Дүние жүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары

Next Article

Жалқы есім және жалпы есім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • География

    Африка материгінің ішкі сулары

    16 января, 2017
    By admin
  • География

    Дүние жүзінің табиғат ресурстары, жіктелуі

    5 марта, 2017
    By admin
  • География

    Географиялық белдеулер

    22 мая, 2017
    By admin
  • ГеографияДеңгейлік оқытуСабақ жоспары

    «Қазақстанның агроөнеркәсіп кешендері, ауыл шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы»

    19 апреля, 2016
    By admin
  • География

    География пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудағы интербелсенді әдіс -тәсілдерді қолдану арқылы білім сапасын арттыру

    23 января, 2019
    By bilimger
  • География

    Египет

    15 ноября, 2019
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Бастауыш сыныпДене шынықтыру

    Жүгіру жаттығулары

  • Әдістемелік құралдарҒылыми жоба

    «Тұрмыс-салт жырларының түрлері сыңсу мен жоқтау». Ғылыми жоба

  • Ашық сабақтар

    1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика