Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Химия
Home›Химия›Nitrogen

Nitrogen

By admin
19 февраля, 2020
389
0
Share:

 

 

 MukhtarAuezov school  – gymnasium

 

Date:12.02.20cheTeachеr’s name:Syndybaeva A

 

Grade:9 «А»  
Theme of the lesson:

 

Nitrogen 
Learning objectives (s) that this:

 

Understand the nitrogen properties andnitrogen circulationin nature

– describe of nitrogen molecule structure

– describe nitrogen location by periodic table

– evaluate environmental impact of nitrogen compounds

Lesson objectives:

 

 

Leaners will be able to:

–          Describe nitrogen location on periodic table;

–          Understand and describe the structure of nitrogen molecules

–          Make comparative description of nitrogen with another elements

–          Explain nitrogen inactivity reasonably

–          Describe nitrogen circulation in nature

 

Success criteria

 

Knowing, understanding
Value links

 

 

Value of the concept of «Eternal country» isnational safety and global participation of our country in solving global and regional problems, include:

-cooperation

– lifelong education

-keep the environment clean

Cross curricular

links

 

In aid of to describe the nitrogen,  impact of nitrogen compounds on the environment and living organisms realized

– with biology

– with ecology

– with geography

connection.

Previous learning:

 

 

It is contact with all of the previous sections

Atomic structure (2) (7.1V)

Examples of chemical reactions (7.2V)

Examples of chemical reactions (9.1C)

Languageaims

 

Interdisciplinary vocabulary and terminology

Nitrogen is part of the air, its …

There is nitrogen in the earth’s crust. b.

A useful set of words for interview / correspondence

What if …?

If nitrogen in the air increases …?

… organisms die / decay?

How …

Levels of Nitrogen Oxidation …………………………….., Why?

 

KazakhRussianEnglish
АзотайналымыАзотный циклNitrogencycle
ЖануЗажиганиеIgnition
ЖұтувдыхатьInhale
ИнерттіинертныйInert
 

 

Plan

СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Plannedactivities

 

Ресурстар

Resources

/Beginning

 

Organization moment

Let`s to check the home task

1.Write main properties of sulfuric acid?

2.Where is sulfuric acid used?

3.How is sulfuric acid prepared in a chemical plant?

 

 
Middle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Riddle

It was first discovered and isolated by Scottish chemist Daniel Rutherford in 1772.It is a colorless, odorless, tasteless and mostly inert diatomic gas at standard conditions, constituting 78% by volume of Earth’s atmosphere. It is occurs in all living organisms. It is a constituent element of amino acids and therefore of proteins and nucleic acids (DNA and RNA).

What element is it?

 

Students fill in the 1st and 2nd grades of the CERD table.

“Insert strategy” (know, want to know, learned)

know? want to know?learned
   
   

Task-1.Give a description of the nitrogen element

Symbol- N

Molecular formula –N2

Period-2 and group-15A

atomic number-7

atomic mass-14

protons, neutrons, and electrons -7

molecular mass-14

electronic formula-2e,5e 1s22s22p3

 

KazakhRussianEnglish
АзотайналымыАзотный циклNitrogencycle
ЖануЗажиганиеIgnition
ЖұтувдыхатьInhale
ИнерттіинертныйInert

Task-2.A separate task: Through the dots and crosses, you must find the electrons on the outer layer of the nitrogen molecule and draw the electronic structure of the nitrogen molecule.

 

Task-3.

Chemical properties of nitrogen. Find an unknown item.

N2(g) + O2(g)2NO(g)

2NO(g) + O2(g)2NO2(g)

N2(g) + 3H2(g)2NH3(g)

6Li(s) + N2(g)         2Li3N(s)

О         N

“Domino” game .The task for the students to build a formula

O5                   N2    N2
Н3     N
NО3Na
О2            N
CO3     
NО3     H

 

 

 

 

What is the whole element?

What kind of element do we meet today?

Draw a scheme that shows the genetic linkage of nitrogen compounds.

Evaluation group assessment using the “Figures” method

Together with the students, I define the purpose of the lesson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formula domino stones

 

 

Copybook, pencil

 

Сабақтың соңы

 

 

Students fill in the  3rd grades of the CERD table.”Insert strategy” (know, want to know, learned)

know? want to know?learned
   
   

 

Home work: Nitrogen

 
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

азоттың периодтық кестеде орналасуына  сипаттама бере алады, кейбір оқушылар ғана үштік байланыстың салдарын түсіндіре біледі және азотқа қарап фосфорға болжам жасай алады. Азоттың табиғатағы айналымын айталады.Әңгіме-сұхбат барысын оқушылар:

Ақ шағын тақтаға бірін-бірі бағалайды

(+ немесе -).

Жеке жұмыс барысын:

дұрыс жауабын тақтада көрсете отырып, әрбір оқушыны жеке дара марапаттау арқылы бағалау (қол соғу т. б.).

Сыныппен жұмыс барысын:

оқушылар бір-біріне «Басбармақ» көрсету арқылы

 

Қоршаған орта, тірі ағзаларға азоттың пайдасы мен кері әсерін экология, медицинамен байланыстыра дәйекті мәліметтер келтіру
Previous Article

сұраулы сөйлем

Next Article

Теңге.Монета және қағаз ақша

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Химия

    Ашық сабақ “Асides”

    12 марта, 2019
    By Ayazbaeva Gulbarshyn
  • Химия

    Химиялық байланыс. Зат құрылысы. Химиялық элементтердің электртерістігі

    11 января, 2018
    By admin
  • Химия

    Темір және оның қосылыстары. Темір қосылыстарының генетикалық байланысы

    21 февраля, 2017
    By admin
  • Химия

    Пайдалы қазбаларды өндірудің экологиялық аспектілері

    24 октября, 2018
    By admin
  • Сабақ жоспарыХимия

    Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

    15 августа, 2016
    By admin
  • Химия

    « Қауіпсіздік техникасы және лабораториялық құрал жабдықтармен танысу»

    7 января, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Жалпы рубрика

    Внеклассное мероприятие “Whatdo you know about English-speaking countries?”

  • Қысқа мерзімді жоспар

    “A folktale” lesson plan

  • Uncategorized

    Абай-дана,Абай -дара қазақта

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика