Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Математика
Home›Математика›Күрделі функцияның туындысы

Күрделі функцияның туындысы

By admin
23 сентября, 2020
277
0
Share:
Ұзақ  мерзімді жоспардың тарауы: 10.3АТуындыМектеп: Қ.Қалыбеков атындағы Сарытоғай орта мектебі
Бағыты:  

қоғамдық-гуманитарлық

Мұғалімнің аты-жөні: Бахтиярова Арайгул Жомартовна
Сынып: 10Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКүрделі функцияның туындысы
Осы  сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.3.1.14-күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу
Сабақтың мақсатыкүрделі функция анықтамасын түсінеді және оның   туындысын таба алады
Бағалау критерийі– күрделі функцияның анықтамасын түсінеді

– күрделі функцияның туындысын табады

Тілдік

мақсаттар

 

Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:

–  функция

– күрделі функция

– туынды

Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

– туынды формулаларын қолдану үшін,…..

– күрделі функция туындысын табу үшін,…..

Құндылықтарға баулу

 

 

 топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасай білу,

топпен жұмыста өз пікірін ашық айту арқылы ашықтық құндылығы және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу арқылы құрмет құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланысМатематика, информатика
Алдыңғы білім

 

Туындыны табу ережелері, туындының физикалық және геометриялық мағынасы, функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі туралы білімі бар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

 

 

3 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды «Атом молекуласы» әдісін пайдаланып топқа бөлемін. Өткен сабақты қайталау

Сәйкестендіру тест

Туындысын табу керекЖауабы
2х-15-12x2
3x+54x-15
5+9xx3+0,9x2+x
(x-5)(2x-5)
2
-4x39
3x3-2x2+x-5
0,25x4+0,3x3+0,5x2-19x2-4x+1
(x+1)
(2x-1)3
 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 слайд

 

 

Сабақтың ортасы

7  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

Оқу  мақсаты мен бағалау критерйиі оқушыларға таныстырылады.

 (Ұ) «Ой қозғау»  әдісі

Саралау: Диалог және қолдау тәсілі

y=x2,            y=(3x+6x2)2

y= ,           y= 3

f(x)=x2, g(x)=x+1 болса, онда f(g(x)), g(f(x))   фукнцияларын құрастырыңдар.

Егер y=f(u) функциясының u нүктесінде, u=g(x) функциясының х нүктесінде туындылары бар болса, онда күрделі функцияның х аргументі бойынша туындысы бар болып және ол туынды y´= f´(g(x)) · g´(x)

формуласымен анықталады.

(Ж) «Түйінді сәттер» әдісі

№16.5 y=f(g(x)), y=g(f(x)) күрделі функцияларын жазыңдар және туындысын табыңдар:

а)f(x)=sinx, g(x)=

ә) f(x)=3x3+2x2, g(x)=tgx

Дескриптор:

–          күрделі функцияны жазады

–          берілген функцияның туындысын табады

ҚБ  «Температураны өлшеу» әдісі. (Мұғалім бағалайды)

 (ЖЖ) «Бірге ойлаймыз» Сараланған тапсырма

 

Берілген функцияның туындысын тапжауабы
y=(4x-2)5= 
y=(x7-x5-3)5= 
y= 
y= = 
y=(х+10)12= 

Дескриптор:

–          берілген функцияның туындысын табады

–          жауабын жазады

Қосымша тапсырма. Саралау. Қарқын (жылдамдық)

y=  функциясының туындысын табыңдар

ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі. (дескриптор арқылы оқушы бір-бірін бағалайды )

(Т) «Тарсия» әдісі.

Берілген функцияның туындысын табыңдар

1.     f(x)=4x5-2x3

2.     v(t)= t5–

3.     g(x)= +

4.     f(x)=(4-5x)10-(5-4x)15

5.     y(t)= (2t-5)5

6.     y=sin4x

7.     y=(x2+1)5

8.     y=x8-3x6+2x3-5

9.     f(x)=(x+2)4+

10.                       f(x)=x4+

11.                       f(x)=4sin3x

12.                       f(x)=(3x+1)7

13.

14.                       f(x)=cos2x

15.                       y=3x3-4x2

16.                       f(x)=

17.                       f(x)=cos2x*sin2x

18.                       f(x)=(3+4x)(4x-3)

19.                       f(x)=

20.                       y=

21.                       f(x)=(7x5-3x7)17+(6-3x3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

 

 

                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

–          Функцияның туындысын табады

–          Фигураларды құрастырады

ҚБ.«Бутерброд» әдісі .Бір-бірін бағалау

 

 

 

 

Оқулық А.Е.Әбілқасымова        З.Ә.Жұмағұлова

«Мектеп» 2019

 

 

 

 

Оқулық А.Е.Әбілқасымова

З.Ә.Жұмағұлова

«Мектеп» 2019

90 бет  №16.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 слайд

Сабақтың соңы

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Қорытындылау «Ассосация»       

Әр топ постер арқылы қорғайды

Күрделі функцияға мысалдар  құрастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс «Ойды аяқта» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралаудың тапсырма тәсілі бойынша сараланған тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай берілді, ал қарқын тәсілі арқылы қолдауды қажет етпейтін оқушыларға қосымша тапсырма берілді. Саралаудың «Диалог және қолдау» тәсілі бойынша жетелеуші сұрақтар қойылып, мақсатқа жетуге оқушыға ықпал етемін. «Температураны өлшеу » әдісі

(мұғалім бағалайды)

«Плюс, минус, қызықты»  әдісі (дескриптор арқылы оқушы бір-бірін бағалайды )

«Бутерброд» әдісі

(топтар бір-бірін бағалайды)

«Ойды аяқта» әдісі бойынша сабақта не білгендігі туралы кері байланыс орнатамын.

(Ұ) «Ой қозғау»

(Ж) «Түйінді сәттер»

(ЖЖ) «Бірге ойлаймыз»

(Т) «Тарсия»

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

 

 
 
Previous Article

Біз біргеміз

Next Article

Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Математика

    Сын тұрғысынан ойлау модулі

    1 марта, 2017
    By admin
  • Бастауыш сыныпМатематика

    Аудан мен периметрді табуға арналған есептерді шығару

    20 февраля, 2017
    By admin
  • Математика

    Теңдеулерді шешу

    15 февраля, 2017
    By admin
  • Математика

    Туынды және оның қолданылуы

    24 апреля, 2017
    By admin
  • Математика

    Математикадан білім сапасын арыттырудың тиімді жолы- тереңдетіп оқыту

    28 ноября, 2018
    By admin
  • МатематикаМектепалды даярлық сынып

    1- 5 сандары. Тура және кері санау

    23 января, 2017
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • БаяндамаларКолледж пәндері

    Оқушыларды есеп шығартуға үйретудің әдістемелік ерекшеліктері

  • Без рубрики

    Қазақ тілінің майталмандары

  • Жалпы рубрика

    Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика