Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

Физика
Home›Физика›Физика және астрономияның дүниетанымдық маңызы

Физика және астрономияның дүниетанымдық маңызы

By admin
15 января, 2020
987
0
Share:

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Әлемнің қазіргі физикалық бейнесі

Мектеп: Семей қаласындағы «№ 49 Жалпы орта білім беретін мектеп»  КММ
Күні:05.04.19Мұғалімнің аты-жөні: Токсанбаева Э.Б.
Сынып: 9Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыФизика және астрономияның дүниетанымдық маңызы
Оқу мақсаты9.8.1.1. – адамның дүниетанымдық көзқарасының қалыптасуына физика және астрономияның дамуының ықпалын түсіндіру
Сабақтың мақсаты–        Физиканың дүниетанымдық маңызымен таныстыру;

–        Адамның дүниетанымдық көзқарасының қалыптасуына физика мен астрономия ғылымдарының дамуының әсерін түсіндіру;

–        Даму кезеңін жіктеу арқылы білімдерін жинақтау

Бағалау критерийлеріü  Физиканың дүниетанымдық маңызын тұжырымдайды;

ü  Дүниетанымдық көзқарасты қалыптастыруда физика мен астрономия жетекші рөлді атқаратынын түсінеді;

ü  Даму кезеңдерін жіктеу арқылы ғаламға ортақ тұрақтыларды физикада қолданады, мысалдар келтіреді

Тілдік мақсаттар  

ФизикаФизикаPhysics
АстрономияАстрономияAstronomy
ДүниетанымМировозрениеWorldview
ӘлемМирWorld
ТұрақтылықПостояннаяConstant
Даму кезеңіПериод развитияPeriod of development
ҒылымНаукаScience
Құндылықтарды дамыту «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын»  дамыту  арқылы оқушылардың бойында ұйымшылдық, жауапкершілік, адалдық сезімдерін сіңіру.
Пәнаралық байланыстарАстрономия, қазақ тілі, тарих
Алдыңғы  білімЭлементар бөлшектер, Бүкіләлемдік тартылыс заңы, жарық жылдамдығы, Планк тұрақтысы
Сабақ барысы:
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
Сабақтың басы

0-8 мин

Ұйымдастыру

 

Топқа бөлу (Киндер сюрприз)

1-топ «Ньютон »

2-топ «Максвелл»

3-топ «Планк»

Оқушылар себеттен жұмыртқалар алады. Әр жұмыртқаның ішінде ғалымдардың фото суреттері болады. Сол ғалымдарды анықтау арқылы  3 топқа бөлініп отырады.

 

 

 

Сергіту сәті: «Қызыл гүлім-ай»

Үй тапсырмасын тексеру.

«Физикалық диктант» әдісі арқылы  алдыңғы сабақты тексереміз. Оқушыларға арнайы таратпа материалдар беріледі, бос орындарды толықтырып жазады. Мұғалім дұрыс жауабын интерактивті тақтаға шығарады. Оқушылар өзін – өзі «+», «-» таңбаларымен бағалайды.

 

1.     Электронның антибөлшегін ……………….деп, ал протонның антибөлшегін ……………….деп атайды.

2.     Өз құрылымы мен құрамы………………бөлшекті элементар бөлшек деп атаймыз.

3.     Әлсіз әрекеттесулерге қатысатын бөлшектерді …………деп атайды.

4.     Орнықты бөлшектерге электрон, протон,………… және нейтрон жатады.

5.     Ядродағы нуклондардың арасындағы күшті әрекеттесуге қатысатын бөлшектерді ………….дейді.

 

Жауабы: 1. позитрон; антипротон   2. болмайтын

3. Лептондар   4. фотон  5. адрондар

 

ҚБ: Өзін – өзі бағалау («+», «-» )

 

«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі

Жаңа тақырып бойынша үш терминді тақтаға жазып, оқушыларға осы атауларға байланысты келесі сұрақтарды қояды:

1.     Қайда? (Бұл терминді сіздер бұрын қайда және қандай мағынада кездестірдіңіздер?)

2.     Қалай? (Өз тәжірибелеріңде осы атауларды қалай қолданатындарыңызға мысал келтіре аласыздарма?)

3.     Қандай? (Осы сабақта бұл атаулар қандай байланыста болады деп ойлайсыздар?)

 

ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі

 

Осы сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі өтілетін жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Себет, киндер сюрприз жұмыртқалары, И.Ньютон, Дж.Максвелл, М.Планктың фото суреттері

 

 

 

 

 

 

https://ok.ru/video/11733371521

 

 

Дайын таратпа материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд (жауаптары)

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

Сабақтың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

www.bilimland.kz және twig-bilim.kz сайтынан гравитациялық, жарық, Планк тұрақтылары туралы онлайн сабақ көрсетіледі.

 

1.Физика мен астрономияның алғашқы даму кезеңінде дүниенің механикалық көрініс-бейнесі қалыптасты. Мұндай көзқарастың ең басты тірегі   формуласымен өрнектелетін Ньютонның Бүкіләлемдік тартылыс заңы еді. Мұндағы  барлық Ғаламға ортақ іргелі әмбебап гравитациялық тұрақты болып табылады.

2.Әлемнің электродинамикалық көрінісі, яғни электромагниттік өрістің кеңістікте толқын түрінде тарайтындығын Максвелл теория жүзінде дәлелдеп, жарықтың таралу жылдамдығын c=λν=3 дәлелдеп берді. Жарық жылдамдығы да іргелі әмбебап тұрақты болып табылады.

3.Физика мен астрономияның үшінші даму кезеңінде дүниенің кванттық-өрістік көрінісі қалыптасты. Жылулық сәулеленулердің эксперименттік заңдылықтарын Планк түсіндіріп, ең кіші бір үлес энергияны «квант» деп атап, оның шамасы E=hν формуласымен анықталатындығын көрсетті. Мұндағы h=6.62 тұрақты шама. Осылайша бүкіл Ғаламға ортақ үшінші іргелі әмбебап Планк тұрақтысы белгілі болды.

 

(G) Топтық жұмыс:

Әр топқа өз ғалымдарының ашқан жаңалығы жайлы постер қорғау тапсырылады.

Топтар өздерінің постерлерін басқа топ алдында қорғайды.

 

ҚБ: Топтық жұмысты бағалау парағы (топтар бірін – бірі бағалайды)

 

(D) Жұптық жұмыс:

Оқушыларға арнайы дайындалған кесте беріледі. Сол кестені бірігіп толтыру керек.

Барлық кестелер толтырылып болғаннан кейін, мұғалім оларға бағалау парағын береді, және оқушылар бір – бірінің жұмыстарымен алмасып, бір – бірін бағалайды.

 

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/mexanika/dinamika/lesson/bukilalemdik-tartylys-tartylys-kushi

 

https://twig-bilim.kz/kz/film/what-is-light

 

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/optika/lesson/zharyqtyng-taraluy-ferm-princzipi

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

Ватман, түрлі түсті маркерлер, бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 2

Таратпа материалдар, бағалау парағы

 

 

 

 

Сабақты бекіту

7 минут

«Сұрақты ұстап ал» әдісі

Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Оқушы сұраққа толық жауап берсе, бағдаршамның жасыл түсін, орташа жауап берсе сары түсін, мүлдем жауап бермесе қызыл түсін көрсетеді.

 

ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау

Қосымша 3

Фасоль салынған қапшық, қызыл, сары, жасыл түсті карточкалар

Сабақтың соңы

5 минут

Үй тапсырмасы:

Эссе: «Менің ойымша, физиканың дүниетанымдық маңызы……………»

 

Кері байланыс: «Бес бармақ» әдісі

Оқушылар қағаздың бетіне өз қолының саусақтарын айналдыра сызады.

Бас бармақ – Бүгінгі  сабақтан алған әсерің қандай?

Балан үйрек – Не түсіндің?

Сұқ саусақ – Кімге көмектестің?

Ортан терек – Сабақтың ұнаған сәттері қандай?

Кішкентай бөбек – Не ұнамады?

 

Рефлексия. «Жетістік сатысы»

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, жетістік сатысына жабыстырады.

Р.Башарұлы, Ш.Шүйіншина, К.Сейфоллина. Алматы «Атамұра» баспасы 2019ж. Макет

Интерактивті тақта

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

·            Оқу мақсаты негізінде барлық оқушылар, оқушылардың басым бөлігі және кейбір оқушылар орындай алатын сабақтың мақсаты сараланып құрастырылды.

·            Үй тапсырмасын  қаншалықты деңгейде меңгергендігін саралау мақсатында «Физикалық диктант» әдісі арқылы бірдей тапсырма алынады. Оқушы өзін – өзі «+», «-» арқылы бағалайды

·            Жаңа тақырыпты түсіну үшін әр түрлі дереккөздермен топтық жасатау арқылы сараланады.

·            Оқушылар жұппен  жұмыс жасау арқылы, кестені толтырып, жіктеу арқылы сараланады.

·            Сабақты бекіту  және қорытындылау үшін «Сұрақты қағып ал» әдісі бойынша  барлық оқушылардың білім деңгейлерін саралау.

·       «+», «-»

·       «Жапондық бағалау» әдісі

·       «Бағалау парағы» арқылы бірін – бірі бағалау

·       «Екі жұлдыз, бір тілек»

·       «Бағдаршам» түстері бойынша бағалау

Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтау ескертіледі.

Сергіту сәті

 

 

 

Previous Article

Сабақтарда рефлексияны қолдану жолдары

Next Article

Ақпаратты өлшеу

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Физика

    Электр тогы. Ток көздері

    3 февраля, 2018
    By admin
  • Физика

    Серпімділік күші. Гук заңы

    28 июня, 2020
    By admin
  • БаяндамаларЖалпы рубрикаФизика

    Ақпараттық технологияларды физика пәнінен білім сапасын арттыруда қолдану

    17 ноября, 2016
    By admin
  • Физика

    Электромагниттік толқындар шкаласы. Жоғары жиіліктегі электромагниттік толқындардың биологиялық әсері және олардан қорғану

    9 декабря, 2016
    By admin
  • Физика

    Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің массасы

    17 февраля, 2017
    By admin
  • Физика

    қаныққан және қанықпаған булар

    18 февраля, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Без рубрики

    Құстар қалай қыстайды?

  • Без рубрики

    Жаңа өмір -жаңа орта

  • Бастауыш сынып

    Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика