Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Сабақ жоспары
Home›Сабақ жоспары›Менің ауылым. Менің қалам.

Менің ауылым. Менің қалам.

By admin
18 февраля, 2020
354
0
Share:
Пәні: дүниетануМектеп: №35 жалпы орта білім беретін мектеп КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем 
Күні: 12.12.2018Мұғалімнің аты-жөні:Касенова А.А.
Сынып: 2 «Ә»Қатысқандар: 18Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы:Менің ауылым. Менің қалам.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың барлығы ауыл мен қаланы ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Тілдік мақсат:Пəндік лексика жəне терминология: ауыл, қала, экскурсия

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын сөйлемдер. Менің қаламды (ауылымды) әңгімелейтін мәдени орындар бар ма?

Менің қаламның (ауылымның) атын шығарған адамдарды білесің бе?

Менің қаламның (ауылымның) үлкен көшелерін ата?

Қаламыздың (ауылымыздың) тарихи атауы қандай?

Бағалау критерийі 1. Ауыл мен қаланы ажырата біледі.
2. Ауыл мен қаланы салыстырады
3. Ауыл мен қалаға арнап шағын төрт жолды өлең құрастырады
Құндылықтарды дарытуОқушыларды өз бетімен жұмыс істеу мәдениетін дамыту, ұйымшылдыққа үйреті, бірін-бірі сыйлау. Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет. Оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу, жаратылыстану
Бастапқы білімТуған жерім
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақта жоспарланған іс-әрекет:Ресурстар
БасталуыҚайырлы күн, балалар! Көңіл-күйлерің қалай?
-Қазір бізде қандай сабақ?
-Дүнетану
-Рахмет, балалар.
Менің бүгінгі сабақта сендерге тілерім ұшқыр ой, ойларыңа – саналы сөз тілеймін.

1.Оқушыларды смайлдар арқылы топқа бөлу.

1. Ынталандыру

         

– Қандай суреттерді көріп тұрсыңдар?
– Осы суреттер арқылы әр топ өз ойларын айтып көріңдерші?
– Суреттерге қарап отырып қандай ат қоюға болады?

ҚБ: ауызша қолдау көрсету

Үй тапсырмасына шолу жасау.

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту

Барлық оқушылар орындай алады:Оқушылардың барлығы ауыл мен қаланы ажырата алады.

Оқушылардың көбшілігі орындай алады:Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

 

Түрлі түсті жапсырма қағаз.

Жаңа білім

 

Білу және түсіну
ТЖ: 1-Тапсырма: Топтастыру.

1-топ: Өзің тұратын ауылың туралы айтып бер.
2-топ: Өз қалаң туралы бір шумақ өлең тауып оқып бер.
3-топ: Өз қалаңның көркеюіне қандай үлес қосар едің?

Дескриптор:
Ауыл мен қаланы қалай көркейту керек екенін түсінеді.

Кері байланыс
Смайликтер арқылы бағаланады

   

ТЖ: 2- тапсырма:«Сақина салмақ ойыны»
Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?
1. Өзің тұратын қалаң (ауылың) жайлы шағын әңгіме құрастыр.
2. Өз қалаң туралы бір-екі шумақтан тұратын өлең жолдарын тауып оқы. Оның мағынасын түсіндір.
3. Өз қалаңның (ауылыңның) көркеюіне қандай үлес қосар едің?

Дескриптор:

Ауыл мен қаланы салыстырады.
Ауыл мен қаланың айырмашылығы мен ұқсастығын табады.
Кері байланыс

 

Оқулық,

Мәтін

 

смайликтер

 

Сақина суреттер

Жұлдызшалар

Ортасы

 

ЖЖ. 3- тапсырма Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Талдау
«Ыстық орындық» орындық әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

ТЖ. 4-тапсырма:
1-топ: Менің қалам, менің ауылым топтастыру
2-топ: Менің ауылым шағын эссе жазу, қорғау
3-топ: Менің қаламның тарихы.

Дескриптор:

Ауыл мен қаланы салыстырады.
Ауыл мен қаланың айырмашылығы мен ұқсастығын табады.

Кері байланыс
Смайликтер арқылы бағаланады

   

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Дескриптор:
1. Туған жердің мәдени-тарихи естеліктерін мұражай туралы ақпараттар алады.
2. Мұражайға саяхатқа шығады.
Кері байланыс

Оқулық,

қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәтіСергіту сәтті
Аяқталуы

Сабақты бекіту

Синтез

«Бес жолдық өлен» әдісі

Рефлексия

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

– Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
– Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
– Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
– Сабақта қандай қиындықтар туындады?
– Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Кері байланыс

 

Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

Бағалау

 

5 минут

 

Кері байланыс

3 минут

«Бас бармақ» тәсілі

Білім ағашына стикерлар ілу

Маған бәрі де түсінікті

Сұрақтар пайда болды

Мен есте сақтадым

Түсінбедім

 

Бағалау терезесі

Үйге тапсырма: 38-39 бет мазмұндау.
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?

Дарынды және талантты оқушыларға «Ойлан,тап» ойыныі арқылы жылдамдыққа сұрақтар қойып жауап аламын және «Ауыл мен қаланы болашақта қалай елестетуге болады?» деген сұрақтар беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдай алу дағдысын дамытамын. Үлгерімі төмен оқушыларға жеңіл сұрақ-жауаптар мен терминмен жұмыс берілді.

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Басбармақ, жұлдызша,

Смайликтер арқылы бағаланады.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы

Партада дұрыс отыруы.

Интербелсенді тақтамен жұмыс жасауда абай болу.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

 

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы.

– Ауыл мен қаланың айырмашылығын біледі.

– Өзінің туып өскен жеріне еш нәрсе жетпейтінін түсінеді.

– Ауыл мен қалаға арнап төр жолды өлеңдер шығара білді.

– Сыныптағы ахуал ауыз біршілікте болды.

– Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды деп ойлаймын.

– Берілген уақытты оқушылар тиімді пайдаланып, тапсырмалардың бәрін орындап үлгерді.

– Мен өз жоспарыма мынандай түзетулер енгіздім: уақытты тиімді қолдану, сабақта әдіс- тәсілдерді түрлендіруді, тақырып бойынша берілген сұрақтардың маңыздылығына назар аудардым.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Көрсетілім аспектісі

2: Бала өз ойын жеткізуі

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Қызығушылығын арттыру

2: АКТ

 


Previous Article

Әлемнің жеті кереметі

Next Article

Фотосинтезге қажетті жағдайлар.

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Деңгейлік оқытуМатематикаСабақ жоспары

    Рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбына есеп шығару

    22 апреля, 2016
    By admin
  • Бастауыш сыныпДеңгейлік оқытуҚазақ тіліСабақ жоспары

    Дауыссыз б мен п

    25 апреля, 2016
    By admin
  • Деңгейлік оқытуҚазақ әдебиетіСабақ жоспары

    Шешендік өнердің дамуына қажетті алғышарттар

    9 мая, 2016
    By admin
  • Бастауыш сыныпДеңгейлік оқытуДүниетануСабақ жоспары

    Дүниетану. Ғарышқа жол ашу. Тұңғыш ғарышкер Ю. А. Гагарин

    14 мая, 2016
    By admin
  • АлгебраДеңгейлік оқытуСабақ жоспары

    Кері функцияны табуға есептер шығару

    25 апреля, 2016
    By admin
  • Деңгейлік оқытуОрыс тіліСабақ жоспары

    Однородные члены предложения

    7 мая, 2016
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Бастауыш сыныпСауат ашу

    Буын. Көліктер

  • Ашық сабақтар

    Төребай Әлия Математика оқу қызметі “2 саны мен цифры”

  • Алгебра

    Келтірілген квадрат теңдеу. Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика