Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

  • Құстар

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›Жиындарды салыстыру. Тең жиындар

Жиындарды салыстыру. Тең жиындар

By admin
18 февраля, 2020
365
0
Share:
Сабақ тақырыбы: Жиындарды салыстыру. Тең жиындарМектеп: №7
Күні : Мұғалімнің есімі: ЖулаеваА.А.
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады; тең жиындарды, бос жиындарды анықтайды, тең жиындар, бос жиын туралы түсінеді.
Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:Әр партаға:

қағаз;

геометриялық фигуралар топтамасы;

“тең жиындар”, “тең емес жиындар” деп жазылған­ парақтар;

 

жиындар тақырыбына слайд.

Тірек сөздертең жиындар.
Сабақтың мақсаты:Жиындарды салыстыра білу дағдысын қалып­ тастыру,­ “тең жиындарға” түсінік беру, жиындарды теңестіру тәсілдеріне үйрету.

 

Ынтымақтастық атмосферасыҚол алысып қане біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір жүру,

Қандай жақсы дос болу!

Сабаққа байланысты деректі материалдар 

Сабаққа қатысты ескертпелер

 

Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру мақсатында тренинг өткізіледі.

Төрт сурет бір сөз ойынының желісі бойынша топқа бөлінеді әрі,жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың мақсатын оқушылар өздігімен табады.

Көктем айларын тауып,ерекшелігін әңгімелей отырып, жиындарды салыстырады.  Көктемгі ауа райыв туралы айтылған кезде оқушылар көктем мезгілінде кемпірқосақтың шығатындығын айтады.

Сабақ желісі кемпірқосақтың түстерімен байланысты болмақ.

 

 

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

 

Қосымша тапсырмалар

 

Қызыл түстің тапсырмасы жиындарды құрастырады.Салыстырады.Сарғыш түстің тапсырмасы Сөйлейтін текшелер.Оқушылар ойланып сәйкес топтағы жиын элементтерін табады.

 

 

Сиқырлы үйшік тапсырмасы сары түсте.Бұл тапсырмада оқушылар сәйкестендіру арқылы жиынға байланысты санды табады.

Жасыл түсте сергіту сәті орындалады.

Бесінші көкшіл түсте Эйлер дөңгелегі арқылы  балықтардың ұқсастығы мен айырмашылығын атап салыстырады.

Көк түсте жиынды теңестіреді.Көрнекі құралдар арқылы.

Қорытынды сұрақтар.Қалыптастырушы бағалау алынады.

Жиындарды салыстыр. Оқушыларға тапсыр­ маны өз беттерінше орындауды ұсыныңыз. Тапсыр­ маны орындап болған соң өзара тексеруді ұйым­ дастырыңыз. Оқушылар жиындарды салыстырып, тең жиындардың арасына “=” белгісін, ал тең емес

жиындардың арасына “≠” белгісін қоюлары тиіс.

Артық элементтерді сызып, жиындарды теңестір. Оқушыларға тапсырманы өз беттерінше орындауға­ уақыт беріңіз. Олар тапсырманы орындап болған соң тексеру үшін кері байланысты қолданыңыз­. (Мысалы: бір оқушы сызған затты атайды, ал басқа оқушылар келіссе, қолдарын жоғары көтереді, егер келіспесе, онда қолдарын көтермейді.)

Элементтерді қосып, жиындарды теңестір.

Тапсырма элементтер саны аз жиынға элементтерді толықтырып­ қосу тәсілі арқылы жиындарды теңестіру­ дағдыларын қалыптастыру үшін өз беттерінше­ жұмыс жасауға бағытталған. Оқушылар сабақ барысында­ жұппен және топпен жұмыс жасау кезіндегі алған

дағдыларын бекіте алады.

Тең жиындарды сызықпен қос. Оқушылар жиындарды­ салыстырып, олардың арасынан тең жиындарды­ тауып, сызықпен қосады. Өз бетінше жұмыс кезінде оқушылар сабақтың тақырыбы бойынша алған білім, дағдыларын бекітеді. Орындау нәтижесі бойынша тақырыпты меңгеру деңгейлерін­ бағалаңыз.

БағалауОқушылар сабақ соңында:

жиындарды салыстыруға болатынын;

жиындардың тең болатынын және тең бол­ майтынын;

егер олардың барлық элементтері мен саны бірдей болса, онда жиындардың тең екенін біледі.

Оқушылардың сабақтың тақырыбын түсінгенін бағалау­ мақсатында мына сұрақтарды қойыңыз:

— Екі жиынды салыстыруға бола ма?

— Жиындар қашан тең болады?

Сыныптан, мектептен немесе өздерін қоршаған­ ортадан­ тең жиындарға мысал келтіруді сұраңыз. Өз партасындағы­ тең емес жиындарға мысал келтіруді­ ұсыныңыз.

 

Бағдаршам арқылы кері байланыс ұйымдастырылады.

Previous Article

“Мен тәрбиешімін”

Next Article

Мақта қыз бен мысық

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Бастауыш сынып

    Баға

    18 мая, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Сөз таптары

    28 января, 2018
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Түйе мен тышқан (монғол ертегісі)

    10 марта, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Зат есім туралы түсінігін кеңейту, сұрақ қоя білуге үйрету

    30 апреля, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Мәтіннің түрлері

    19 июля, 2017
    By admin
  • Бастауыш сынып

    «Сезім мүшелері»

    15 сентября, 2018
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Мектепалды даярлық сынып

    Речевое развитие дошкольника

  • Сабақ жоспары

    Сілтемелер

  • БиологияСабақ жоспары

    Тамақтану гигиенасы. Асқазан-ішек ауруларының алдын алу

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Жаңа жарияланымдар

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”
  • Құстар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика