Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

Математика
Home›Математика›Фигуралар тізбегі. Таңертеңгілік жаттығу

Фигуралар тізбегі. Таңертеңгілік жаттығу

By admin
18 февраля, 2020
358
0
Share:

 

 

Тақырыбы: 66-сабақ. Фигуралар тізбегі. Таңертеңгілік жаттығу
Мектеп:№76 «ЖББОМ» КММ
Тоқсан:II
Күні:21.12.2018
Мұғалімнің аты-жөні:Киргизалина А.С
Сынып: 2 «В»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары
2.4.3.2. Берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар:
•фигуралардың немесе сандардың тізбегін берілген үлгі бойынша құра алады.
Көптеген оқушылар:
•берілген заңдылық бойынша тізбекті құру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табуды жəне оны жоюды біледі.
Кейбір оқушылар:
•сандардың, заттардың, фигуралардың жəне т.б.тізбектерін өздігінен құра алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
•тізбектің қалай құрылғанын түсіндіруді;
•тізбектерде неліктен заңдылық бұзылатынын анықтауды.
Пəндік лексика жəне терминология:
Тізбек, заңдылықтың бұзылуы, фигуралар, сандар, заттар.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
Тізбек қалай құрылған?
Қандай фигураларзаңдылықты бұзады (тізбекті)?
Заңдылық бұзылғанды қалай түзетуге болады?
Жазу:
Санды тізбектерді жазу.
Тірек білім, білік, дағдылар
Фигуралар, санды тізбектер.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
(минут)
Жоспарланған іс-əрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынталандыру.
Біз адам денсаулығына пайдалы нəрселерді талқылауды жалғастырамыз.
Өзектендіру.
Тақтаға (жинақ полотносында) дөңгелектер қойылған.
Оқушылардың алдында түрлі түсті шеңберлердің жинағы қойылған.
– Енді қандай шеңберді қою керектігін айта аласыңдар ма? –––Неліктен екенін түсіндіріңдер.
–Тағы да үш шеңбер қойыңдар.
–Оларды қай түстен жəне қандай ретпен орналастырасыңдар?
Қима фигуралар. Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материал.
Мақсат қою.
1-тапсырманың суретіне қараңдар. Құйтақандай адамдар жаттығу жасап жатыр.
–Олар белгілі бір ретпен орналасқан ба?
–Қатарды қандай ретпен жалғастыру керектігін түсіндіре аласыңдар ма?
Оқушылар тізбекті талдайды. Оқушыларға практикалық жұмыс жүргізуді ұсынуға болады. Карточкаларға осындай адамдардың суретін салып жəне карточкалардан тізбек тұрғызу. Мұғалім жұмысты күрделендіруіне болады. Оқушылар  ол үшін өзінің тізбегін (немес жұппен) құрастырып жəне оны сыныптастарына шешуді ұсынуға болады.
– Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?
Оқушылар сабақтың мақсатын тұжырымдайды: фигуралар, сандар, затттар жəне т.б. тізбектер құрастыру жəне  шешуге үйрену.
Оқулық. Дəптер
Жаңаны ашу.
Құрастырмалы
Кестеге қараңдар.
жинақ,
Сабақтың ортасы
үлестірмелі
     
материал.
Оқулық.
Дəптер.
–Оның қалай құрылғанын түсіндіре аласыңдар ма?
–Қандай фигуралар қолданылған?
–Қандай түстер?
Ары қарай оқушыларға құрамында үш шаршы (қызыл,
көк, жасыл түсті), үш шеңбер (қызыл, көк, жасыл
түсті), үш үшбұрыш (қызыл, көк, жасыл түсті) бар
фигуралар жинағы жəне кестенің дайындамасы
таратылады.
Ары қарай жұппен «сиқырлы шаршы» құру
ұсынылады.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.
Оқулық пен дəптердегі 2-тапсырма орындалады.
Оқушылар амалдар тізбегін кезекпен айта отырып
жұппен жұмыс істейді.
Бағалау критерийі.
Фигуралар тізбегін анықтай аламын.
Фигуралар тізбегін жалғастырамын.
Жаңаны қолдану.
Мұғалім оқулықтағы 3-тапсырманы практикалық
жұмыс түрінде орындауды ұсынады. Оқушылар геометриялық фигуралар жинағы таратылады. Оқушылар алдымен жұппен оқулықтан тізбек тұрғызады жəне оны жалғастырады. Бұдан кейін оларға өз тібектерінің нұсқаларын құрастыру қажет. Əрбір жұп сыныпқа (немесе басқа жұпқа) өз тапсырмаларын ұсынады. 4-тапсырма ауызша орындалады, дұрыс ретпен тізбекті жазуды ұсынуға болады.
Өткенді қолдану.
Оқулықтағы есептерді шығаруға берілген 5- тапсырманы орындауды ұсынады. Тапсырма сыныпта тексерумен өз бетімен орындалады.
Өзіндік жұмыс
Дəптердегі 4-тапсырма баған түрінде есептеуге берілген.
Үлестірмелі материал.
Оқулық. Дəптер
Сабақтың соңы
Рефлексия.

—   –Сендерсабақтақандайжаңалықаштыңдар?

—   –Неніүйрендіңдер?

—   –Бұл білімдеріңді өмірде қалай қолдануға болады?

—   Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалауұсынылады.

 
Previous Article

“Мен тәрбиешімін”

Next Article

Мақта қыз бен мысық

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Ғылыми жобаМатематика

    Математикалық түйіндер. Ғылыми жоба

    28 ноября, 2016
    By admin
  • Математика

    слайд. 5 сынып Ондық бөлшектерді бөлу (3 сабақ)

    24 февраля, 2020
    By admin
  • Деңгейлік оқытуҚысқа мерзімді жоспарМатематика

    Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару

    4 ноября, 2016
    By admin
  • Математика

    Математика Басқатырғыш тапсырмалар

    3 февраля, 2018
    By admin
  • Бастауыш сыныпМатематика

    Умножение и деление числа на 10, 100, 1000 и т.д.

    3 марта, 2017
    By admin
  • Математика

    қызықты математика

    21 мая, 2020
    By admin

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Қазақстан тарихы

    Сарматтар

  • Жалпы рубрика

    Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі және шығармашылығы. «Қамар сұлу» романы

  • Uncategorized

    Күз мереке, Күз береке

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Жаңа жарияланымдар

  • ТӘРБИЕНІҢ ЕҢ ТАМАША МЕКТЕБІ – ОТБАСЫ
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика