Оқу Білім Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтыңызға кіріңіз
Кілт-сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат

logo

Header Banner

Оқу Білім Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Әдебиеттік оқу
      • Сауат ашу
      • Жаратылыстану
      • Ана тілі
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • География
    • Информатика
    • Математика
    • Геометрия
    • Биология
    • Физика
    • Химия
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс әдебиеті
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Дене шынықтыру
    • Шет ел тілі
    • Ағылшын тілі
    • Орыс тілі
    • Технология
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»

  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”

  • Бақыттың кілті- балалық шақта

  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”

  • Бала құқығы – асыл қазына

  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг

  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

  • “Үйірме” 2020-2021

  • Күз сыйы

  • “Бағдаршам”

Без рубрики
Home›Без рубрики›Заттардың жиыны

Заттардың жиыны

By admin
18 февраля, 2020
217
0
Share:

Шығыс Қазақстан облысы. Семей қаласы. «№42 жанында интеранаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Тәрбиеші: Советбекқызы Аманғайша
Тақырыбы: Əжеме көмектесемін. Заттардың жиыны. Мектеп/МҰ: №42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп
Күні: Педагогтің аты-жөні: Советбекқызы Аманғайша
Мектепалды сынып Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны:
Оқыту мақсаттары 0.2.2.1.Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынға біріктіру.
0.2.2.2.Жиын элементтерін атау.
Күтілетін нəтижелер Барлық тəрбиеленушілер:
-заттарды көрсетілген қасиеті бойынша топқа (жиынға) біріктіреді.
Көптеген тəрбиеленушілер:
-жиын элементтерін атайды жəне заттар қандай белгі бойынша топтастырылғанын көрсетеді.
Кейбір тəрбиеленушілер:
-берілген жəне/немесе өз бетінше таңдалған белгілер бойынша өз бетінше жиындарды жасайды.
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:
-заттардың пішіні мен түсі туралы сөйлемдерді құрастыра алады.
Пəндік лексика жəне терминология:
-заттардың қасиеті, пішіні, өлшемі, түсі.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
– Мына топтағы заттар несімен ортақ екенін түсіндір?
– Қандай зат (фигура) артық деп ойлайсың?
– Бұл топқа қандай заттарды (фигураларды) қосуға болады?
Жазу: суретті жиекте, сал, жалғастыр.
Алдыңғы білім Шеңбер, үшбұрыш, шаршы.
Негізгі түстер. Заттардың қасиеттері (пішін, көлем, түс, мақсат).
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Басталуы 0–5 минут Ынталандыру.
Лексикалық тақырыпқа кірісу үшін педагог əжелер туралы, көбінесе олар үйде қандай жұмыстарды орындайтыны жəне балалар оларға қалай көмектесе алатыны туралы əңгіме жүргізеді.
Көбінесе пəтерді жинағанда заттарды орын-орнына қояды.
Өзектендіру.
Педагог сұрақтар қояды:
– Заттар қандай белгісі бойынша жиналған?
Түсіндіріңдер.
–Топтардың əрқайсысына тағы не қосуға болады?
Үлестірмелі
материалдар

Электронды жиынтық полотно, №34 кесте
Ортасы 6–15 Мақсат қою (проблемалық жағдай).
(Ұ) Жиынтық полотнода педагог заттар жиынын құрастырады. Мысалы, музыкалық аспаптар жиыны, киімнің жиыны.
(Ұ) – Заттарды қарап шығыңдар.
– Оларды қандай ортақ сөзбен атауға болады? (Музыкалық аспаптар).
–Мұқият қараңдар, екінші топтағы заттарды қалай атауға болады? (Киім) Барлығы дұрыс па ?
Балалар ойыншықты – асықты байқауы керек, ол киімге жатпайды.
– Бүгін біз заттарды белгілері бойынша іріктеп, артығын алып тастауды үйренеміз жəне оны бекітеміз.
Өздік жұмыс.
(Ұ) Əліпби-дəптердегі № 1 тапсырманы орындауды ұсынады. Карточкалардың əрқайсысындағы заттар жиынын атаңдар (дөңгелек заттар, текшелер, ойыншықтар). Топтардың əрқайсысына тағы не қосуға болады? Балалар сызықтармен жалғап, өз нұсқаларын ұсынады. Жиынтық
полотно. №12

Əліппе-дəптер
16–25 Өткен материалмен жұмыс.
(Ж) Əліппе-дəптердегі 2-тапсырманы жұптасып жұмыс жасау ұсынылады.
Балалар топтағы заттарды бір сөзбен атап, осы топқа не жататынын түсіндірулері керек.
(Т) Əліппе-дəптердегі 3-тапсырманы балалар топқа бөлініп жұмыс жасай алады, əрбір топ бағандардың біреуін таңдайды жəне не салынуы керек екенін талқылап, тапсырманы орындайды. Жиынтық полотнода жұмыс жасауды ұсынуға болады. Мысалы:
– Фигуралардың қайсысы артық?
Балалардың бір бөлігі – қызыл шарды, қалғаны – жасыл текшені атайды. Балаларға өздерінің таңдауын түсіндіруді ұсынады. Əрі қарай қорытынды жасайды: дұрыс жауап таңдалған белгіге – фигураның түсіне жəне пішініне байланысты. Əліппе-дəптер. Жиынтық полотно
Рефлексия 26–30 Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.
Əліппе-дəптер

Previous Article

Ақын туса отты болсын Мағжандай

Next Article

Бастауыш сынып оқушыларының функциональдық сауаттылығын арттыру

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Без рубрики

    Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі: Мен жақсы баламын

    14 октября, 2018
    By admin
  • Без рубрики

    Мектеп, жанұя және қоғамдық орындардың бірлесіп өткізілетін тәрбие жұмыстары

    8 февраля, 2019
    By bilimger
  • Без рубрики

    Әдістемелік нұсқау хат 2018-2019 оқу жылы

    26 августа, 2018
    By admin
  • Без рубрики

    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын іске асырудың негізгі бағыттары

    8 февраля, 2019
    By bilimger
  • Без рубрики

    «Аяз өрнегі»

    18 февраля, 2020
    By admin
  • Без рубрики

    География

    28 января, 2019
    By bilimger

Leave a reply Отменить ответ

Сізге ұнауы мүмкін

  • Қазақ тілі

    Қ.Қуанышбаев атындағы мемлекеттік академиялық драма театры

  • Без рубрики

    Өмірдегі ең қымбат жан

  • Баяндамалар

    Абайдың педагогикалық еңбектеріндегі тәрбиенің мәні

Жаңа жарияланымдар

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”

Жаңа жарияланымдар

  • «Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады»
  • “Жол белгілерін білейік,аман-есен жүрейік”
  • Бақыттың кілті- балалық шақта
  • “Жабайы жануарлар. Түлкі”
  • Бала құқығы – асыл қазына
  • «Біз-біргеміз» Ұжымға арналған тренинг
  • 2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары
  • “Үйірме” 2020-2021
  • Күз сыйы
  • “Бағдаршам”

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

Жалпы мәліметтер

OQU-BILIM.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     o-bilim@mail.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика